posa-auga

Τα αυγά είναι μια νόστιμη και υγιεινή τροφή και μπορούμε να τα καταναλώσουμε με διάφορους τρόπους…

Είναι πλούσια σε πρωτείνη και βιταμίνες, αλλά επίσης συχνά συνδέονται με ανεπιθύμητες ενέργειες, όπως η υψηλή χοληστερόλη και ο διαβήτης. Ωστόσο, νεότερες έρευνες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση αυγών, μπορεί να είναι ασφαλής, ακόμη και ωφέλιμη για τους υγιείς ενήλικες.

Η ημερήσια κατανάλωση αυγών εξαρτάται από τα επίπεδα της χοληστερόλης μας, τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο και τη γενική υγεία μας.

Συστάσεις

Αν έχετε ήδη υψηλή χοληστερόλη, δεν θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερο από 200 mg χοληστερόλης ημερησίως. Έτσι, ένα μεγάλο αυγό, σας φτάνει κοντά στο όριο. Θα πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε κρόκους αυγών, εάν έχετε καρδιαγγειακή νόσο ή αντιμετωπίζετε υψηλότερο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2012 στο περιοδικό «Atherosclerosis».

Το Harvard School of Public Health αναφέρει ότι οι υγιείς άνθρωποι μπορούν να τρώνε μέχρι και ένα ολόκληρο αυγό ημερησίως. Ωστόσο, για να περιορίσετε τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, συστήνεται να τρώτε, όχι περισσότερο από τρεις ή τέσσερις κρόκους αυγών την εβδομάδα. Δεδομένου ότι το σύνολο του λίπους βρίσκεται στον κρόκο του αυγού, μπορείτε να αποφύγετε τις όποιες βλαβερές επιδράσεις του, καταναλώνοντας μόνο ασπράδια αυγών.

[via]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Load More Related Articles
Comments are closed.

Check Also

11 Ερωτευμένα Ζευγάρια που πήγαν την Τέχνη του Τατουάζ, σε Άλλο Επίπεδο!

ΙΔΟΥ: αυτή είναι η απόδειξη πως η αγάπη είναι  παράλογη – και πως τα τατουάζ είναι για πάν…